Popis online kurzu
O dátach, analýzach a tom, že v digitálnom marketingu sa dá merať takmer všetko, sa hovorí už roky. Zo slova data-driven (či už data-driven biznis, rozhodovanie alebo marketing) sa stal buzzword. Čo to však reálne znamená? Ako sa dopracovať k skutočne data-driven marketingu a firemnej kultúre?
V DASE pracujeme pre holandských a nemeckých klientov. V oboch krajinách majú firmy stále problém definovať, dodržať svoju analytickú stratégiu a byť skutočne data-driven. Na Slovensku máme pred sebou ešte väčší kus cesty. Začať treba od základov.
Vďaka kurzu sa naučíte:
Ako vám analytická stratégia pomáha pri dosahovaní vašich biznis či marketingových cieľov:
- čo je to analytická vyspelosť a ako sa k nej dopracovať,
- zásady efektívnej analytiky,
- ako začať s budovaním analytickej stratégie,
- na čo všetko myslieť v procese zavádzania analytickej stratégie,
- ako udržiavať nastavenú data-driven kultúru vo firme.
Teória je v kurze vždy demonštrovaná na praktickom príkladoch tak, aby ste si aj sami vedeli, krok za krokom, vytvoriť analytickú stratégiu.
Tento kurz je určený všetkým, ktorí chcú:
- vedieť, ako vďaka analytike efektívnejšie dosahovať biznis a marketingové ciele,
- pochopiť, čo pre firmu znamená „byť data-driven“,
- naučiť sa uvažovať data-driven,
- vidieť širší obraz (big picture) pri tvorbe stratégie firmy či marketingu
Kurz nie je určený tým, ktorí hľadajú rýchle a instantné návody na dosahovanie cieľov. Treba si uvedomiť, že stať sa skutočne data-driven firmou vyžaduje mnoho času, námahy a investovaných prostriedkov. Ak sú však vaše merania a analýzy správne, tak vám pomáhajú byť efektívnejšími. Vďaka nim dosiahnete vaše ciele rýchlejšie, kvalitnejšie a lacnejšie. Správne nastavenú analytickú stratégiu spoznáte podľa toho, že vám pomáha plniť vaše biznis ciele.
Čo všetko dostaneš:
- takmer 2 hodiny tutoriálov
- certifikát o absolvovaní kurzu
-
garancia vrátenia peňazí do 14 dní v prípade, že nebudeš s kurzom spokojný
- vzorové dokumenty na vytvorenie:
- dotazníka k úvodnému brainstormingu
- measurement plánu (stratégie)
- implementačného dokumentu
- analytického auditu
- odkazy na užitočné zdroje