Personal Branding

48min
Čas
6
Kapitol
Marketing
Kategória
5.0
Hodnotenie
Začiatočník
Level
slovenský
Jazyk kurzu

ĽUDIA CHCÚ SLEDOVAŤ ĽUDÍ, NIE ZNAČKY 😉

To je síce nepríjemná správa pre ľudí, ktorí sa starajú o komunikáciu značiek na sociálnych sieťach, ale skvelá správa pre jednotlivcov, ktorí chcú boostnuť svoju kariéru alebo podnikanie nekonvenčným spôsobom.

Kurz ti v niekoľkých desiatkach minút priblíži:

👉🏻 Prečo je v tvojom záujme sa zamyslieť nad vlastnou osobnou značkou
👉🏻 Na akých pilieroch by značka mala stáť, aby ti priniesla želaný dlhodobý efekt
👉🏻 Ako vďaka modelu 3P jednoducho zarámcovať osobnú komunikáciu, ktorá nebude iba o neustálom chválení sa
👉🏻 Aký obsah tvoriť, aby tvojmu publiku priniesol hodnotu a tebe pomohol budovať si stále vyšší odborný kredit
👉🏻 Ako z kvalitného obsahu vyťažiť čo najviac vďaka kvalitnej distribúcii a recyklácii
👉🏻 Koho sledovať pre inšpiráciu v osobnej komunikácii

Budovanie osobnej značky je veľmi podobné ako budovanie tej komerčnej. S jedným dôležitým rozdielom - máš ju kompletne vo svojich rukách.

Čo všetko ti kurz ponúka?

  • Podrobné vysvetlenie princípov autentickej a udržateľnej osobnej značky vo forme videotutoriálov
  • Moderované diskusné fórum, kde na tvoje otázky odpovie lektor kurzu Tony Dúbravec
  • Certifikát o absolvovaní kurzu
  • Garanciu vrátenia peňazí do 14 dní v prípade nespokojnosti s kurzom

Zoznam kapitol

Personal Branding
01 Úvod
Dostupné len po zakúpení prístupu
02 Prečo? Ako?
Dostupné len po zakúpení prístupu
03 Model 3P
Dostupné len po zakúpení prístupu
04 Obsah
Dostupné len po zakúpení prístupu
05 Obsahová pyramída
Dostupné len po zakúpení prístupu
06 Inšpirácia
Dostupné len po zakúpení prístupu

Hodnotenia kurzu

Personal Branding

erika m.

Personal Branding

Hana H.

Pozri aj tieto kurzy

Tony Dúbravec Tony Dúbravec
Social Media Konzultant
2 Online kurzov
0 Príspevkov
Prejsť na kanál

Posuň svojich najbližších vpred!

Daruj najväčšiu ponuku online kurzov! Teraz v exkluzívnom darčekovom balení s Journal-om od Skillmea za skvelú cenu.