Popis online kurzu Ako využiť referencie v marketingu
Práca so spätnou väzbou je hotová veda. Veľkým a častým problémom v mnohých firmách i v budovaní vzťahov so zákazníkmi je práve komunikácia.
Tá je základom celej spätnej väzby a často prináša množstvo zaujímavých podnetov i príbehov, ktoré majú vplyv na nákupné správanie našich zákazníkov.
Princíp spoločenského potvrdzovania poznáme z behaviorálnych poznatkov ako sociálne schválenie. Hovorí, že pri rozhodovaní o tom čo je správne, sa ľudia obracajú na ostatných, aby zistili, čo považujú za správne.
Čím viac vidíte, že iní niečo robia, tým viac to vnímate ako správne správanie, pretože váš mozog usudzuje, že môžu o situácii vedieť viac.
V prípade e-shopu platí, že čím viac recenzií čítate od spoločností alebo značiek, ktorým dôverujete, tým vyššia je pravdepodobnosť, že eshopu s nákupom dôverujete
Takže záver je taký, že princíp sociálneho schválenia je silným zdrojom potvrdenia dôveryhodnosti.
Čo všetko s kurzom Ako využiť referencie v marketingu získate
-
videotutoriály o referenciách v marketingu,
- moderované diskusné fórum, v ktorom na vaše otázky odpovedajú autori kurzu Katarína Ďurčová a Imrich Kovaľ,
-
certifikát o absolvovaní online kurzu Ako využiť referencie v marketingu,
-
garancia vrátenia peňazí do 14 dní v prípade nespokojnosti s kurzom.