Vybuduj značku v konkurenčnom prostredí
Popis kurzu Značka a konkurencia
Pri všetkých strategických a marketingových činnostiach, ktoré robíte, je kľúčové pomenovať si východiskovú situáciu. Aby ste správne nastavili značku a jej jedinečnosť, tak je potrebné poznať, v akom prostredí budete túto značku budovať, aká je vaša východisková pozícia. Treba sa pozrieť na to, ako značku komunikuje konkurencia. Ak už vaša značka existuje, tak je potrebné spísať si jej silné a slabé stránky.
Čo vás v tomto kurze o značke a konkurencii čaká
V prvej lekcii sa pozrieme na trh. Dozviete sa, čo je to konkurenčná analýza a konkurenčná výhoda.
V druhej lekcii sa pozrieme do histórie aj súčasnosti značky a povieme si, aké by mala mať značka poslanie a víziu.
Výsledkom bude vaša vlastná konkurenčná analýza, východisková situácia vašej značky, jej vízia a poslanie. Tie získate po vyplnení praktických cvičení k jednotlivým lekciám.
PRE KOHO JE TENTO KURZ
- Malý biznis
- Stredne veľký biznis
- Junior marketér
Naším spoločným cieľom v tomto kurze je, aby vaša značka ožila a priťahovala želaný úspech. Preto vám odporúčame zakúpiť si nielen Značka a konkurencia, ale celý kurz Aby značka ožila, aby ste získali komplexný pohľad na tvorbu značky.
Pripravte si základy na budovanie značky a odštartujte jej úspech!
Čo všetko dostanete
- videotutoriály o značke a konkurencii,
- moderované diskusné fórum,
- certifikát o absolvovaní kurzu,
- garancia vrátenia peňazí do 14 dní v prípade nespokojnosti.